January 28, 2011

HUKM !

                                     

Ohh okey sebenarnya ni semalam punye cerita..ingat nak update blog semalam tapi sebab penat yg gile babey aku batalkan niat..semalam my mom kejutkan bagun pagi untuk temankan dia bawak my grandmother pergi HUKM sebab my grandma ada appointment dengan dokter pakar..

Memang lama betul nak jumpe dokter tu..huhhh penat aku tunggu..panas bontot aku dibuat dokter..ade jugak rase menyesal (apehal laa aku ikot) tapi kesian dekat my mom die memang harap sangat aku teman die.. so nak tak nak teman kan jea lah..

Waktu appointment pukul 9.00 am tapi dokter tu boleh bantai appointment pukul 10.30 am memang panas lah bontot aku (panas hati pon ade gak)..tapi bila masuk jea bilik dokter tu ohh baru aku tahu kenapa dokter lambat panggil..biaselah nama pun dokter busy memanjang melayan karenah pesakit pesakit..nak pulak yg bahagian dokter dokter pakar ni pesakit mereka semuanya orang tua tua..

Bile masuk jea baru aku tahu dalam satu bilik ade dua orang dokter dan akan ade dua orang pesakit ( dengan muke jakutnya aku tengok )..Dokter my grandma perempuan..cun lah jugak..tapi dokter yg lagi satu tu lelaki memang smart lah ( perrr hensem habis )..muka dokter lelaki tu memang tak makan tua walau pun rambut die dah banyak uban..

Dokter pun buat lah apa yg die perlu buat dekat my grandma..memang banyak tergelak jea lah aku dekat dalam bilik dokter tu dengan setiap jawapan yg diberikan oleh my grandma...bile dokter dah uji my grandma die mengesahkan yg my grandma sakit Pakingsen ( x tahu eja mcm mne ) tapi tak serius sangatlah..cuma kene selalu makan ubat baru boleh sehat sikit...

p/s : sorry tak ada photo nak jadikan tontonan..tak sempat nak snap !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog