January 2, 2011

New Year 2011

1.1.2011 bile di pendekan akan menjadi 1111..hahhaaa..walaupun agak terlambat sikit untuk berazam tapi tak ape masih diawal tahun..selalunya pada awal-awal tahun ini memang semua orang yg bergelar Pelajar akan busy mengemas apa yg patut,menyediakan apa yg patut and whatever selagi berkaitan dengan persekolahan..sememangnya aku rindu saat-saat yg bergitu..tapi nak buat macam mana masa yg sudah berlalu tidak boleh diundur lagi..

Okey okey aku nak beritahu sedikit sebanyak azam aku pada tahun 2011 ni..Azam aku adalah :

1) Aku nak cari Bf yg bernama Azam..heheheee xde lah gurau jea..mungkin  azam yg pertama nie sememangnya penting bagi seseorang yg mempunyai azam..sudah semestinyalah aku nak kehidupan lebih baik daripada 2010..aku nak lupekan semua bende yg membuatkan aku derita sepanjang tahun 2010 dan aku akan cube perbaiki diri aku pada tahun 2011 ni..


2) Aku nak pastikan cita-cita aku tercapai walau sesukar apapun..aku cube usahakan yg semampu aku Insyahallah..dan aku nak berdoa agar Allah permudahkan segala urusan aku serta dimurahkan rezeki..


3) Kalau boleh semua orang nak mencintai dan dicintai..begitu gujak aku..setelah setahun aku membujang bukan kerana tidak laku tapi aku bersara untuk menerima dan mencari cinta dalam hidup aku hanya semata mata untuk lebih tumpukan perhatian terhadap masa depan aku(SPM)..dan aku berharap pada tahun 2011 ini aku dapat dipertemukan dengan seseorang yg mencintai aku dengan setulus hatinya dan menerima kekurangan yg ada pada diri aku.. 

4) Aku harap keluarga aku akan sentiasa dalam keadaan selamat walau dimana pun mereka berada..agar ikatan kekeluargaan kami tak akan pernah putus seperti mencingcang air tidak akan putus..semoge kami sentiasa menyayangi diantara satu sama lain..
p/s : Semoga Allah sentiasa mendengar doa dan azamku ini..Amin !!!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog