March 10, 2011

Gaji wa naik Bhaiii !

Oooohhhooiii..Haa kalau ikutkan sebenarnya hari nie 10.3.2011 keputusan SPM kuar..wah wah wah bukan main suke lagi teman mendengornyee..tapi itu sebenarnya sekadar jangkaan yg sebetulnye keputusan tu lahir pada 23.3.2011..hahaaa tu pun KEMUNGKINAN banyak sangat tarikh kawan kawan bagi tahu..Haihh pening den..walau pape pun tu nanti nanti kite cerita yee..sekarang  nie aku nak berstory sikit pasal al-kisah seekor budak ehh ehh al-kisah seorang budak..

Semalam ada cerita yg kurang senang di dengar oleh telinge aku nie haa..My mom bagi tahu yg my uncle nak pinjam cikit uwit mak caye(amboi pelat plak)..my uncle agak kegawatan ekonomi ar gak yg my mom pulak memang terrrrsangat baik untuk menolong so ape salahnya menolong..

Seperti yg diberitahu aku sekarangkan tengah menjaga my grandmom yg terssssaaayaaanggg(sygs laa sgt)..hahahaaa kejam punye cucu..so disebabkan my uncle sekarang tengah kegawatan ekonomi and he's wife pulak tidak berkerja my mom mintak tolong dengan aku untuk menjaga anak uncle aku tu, kire cousin aku laa..Huhhh aku yg Baik Hati nie pon mensetujukannya(haa ade ke ayat cm nie) untuk menjaga my cousin..aku rase tak salah kalau aku tolong this family lagi pon cousin aku tu baru 3 tahun so mudahkan..

                                                

                                        Nie my grandmom yg memang aku tengah jage sekarang

Haa nie laa cousin yg aku bakal jage..ahhaa budak kecik nie senang jea nak jage bukan susah mane pon Semudah A B C kan...=)

p/s: semoga Allah memudahkan my uncle and he's wife mencari rezeki yg halal untuk anak anak die..AMIN !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog