March 15, 2011

Zaman Muda Mudi

Ohhaa jom kite story story sikit pasal "Zaman Muda Mudi" aku..grrr sebenarnya takdelah berapa nak tua sangat..hahhaaaa.Aku suke belek belek laptop akak aku nie tak sangka terrjumpe gambar zaman zaman Myspace dulu...Aku malas nak mengarut merhaban panjang panjan so korang layan jea lah..Meh aku kasi tunjuk sikit mane mane gambar yg ada..


Dulu dulu paling popular posing nie =)

Time dekat kampung pon boleh

Aku dulu memang free hair bile naik form 4 baru berrtudung

Ahhaa nie adek aku okey,so tak payah Heran sangat lah

Time nie nak pergi berkawad kot

        Ohho tetibe terjumpe pic nie..kalau tak silap aku nie time Raye 2009..Lokasi dirumah Bob..

   Haa pic nie memang terrrbaik..time nie aku dekat Perpustakaan Negara okey..memang edit sendiri..

p/s: sebenarnya ade lagi gambar gambar tu tapi disebabkan penyakit malas yg menyerang secara tiba tiba aku tak boleh nak teruskan..hehehheee..tu jea lah yg boleh ditunjukkan..fyi aku memang suke snap snap and edit pic nie..memang hobi ar orang kate..

No comments:

Post a Comment

Search This Blog