October 1, 2011

Ceritera Dorm 6 !

Heyyyy Budak Dorm 6...Aku cakap budak dorm 6 je kan..kalau bukan budak dorm 6 jangan lah baca..hahahhaaaa kidding kidding...kalau tak boleh Gurau Pergi Surau lah... :)


Huhh mesti ramai yg cakap "kau nie tak habis habis lagi ke cerita pasal plkn kau tu...bosan tahu.." Hammboii suke hati aku lah kan..nie blog aku ke blog kau ??? haaddoooiii

Hari nie tetiba terase nak cerita pasal budak budak dorm 6...bende pertama nak cakap mesti lah Rindu kan..yup memey ar aku rindu budak dorm 6...aku nak cerita satu persatu about manusia manusia yg ade dalam dorm 6 nie..hahahaaa (habislah korang)...okey kite mula dengan Ketua Dorm..yeaahhhh

                                                          * NUR ALINA *

*Ketua yg sangat PEMALAS (hahahaaaa)
*Alina perempuan giler yg suke memekak dalam dorm...
*bile dia ketawa hamboii bukan main kuat lagi..(satu kem boleh dengar)hahaa
*perempuan nie pembuli !!! hahaa yg selalu jadi mangsa buli dia si Hana lahh sape lagi..
*tapi dalam dia buli buli si hana tu tetap ade rase sayang doeii..
*perempuan nie kuat menangis jugak.. paling aku ingat time dia hilang dompet dia..sumpah lawak time tu..dah cari merata tempat tapi tak jumpe jugak dompet dia tu...last last si hana tu jugak yg jumpe tu pun dekat dalam poket seluar kelas si alina nie...lawak  lawak...
                             
                                                    * SYAZATUL SYAHIRA *

*perempuan nie kuat tidor kot..asik asik tidor..kalau ade mase lebih sikit je mesti dia tidor..
*syera geng bergayut dengan aku..time dekat kem kalau aku bergayut dia pun bergayut gak..hahaa
*perempuan nie pun kuat makan jugak..huhh teringat sambal ikan bilis mak dia..sodap !
*bagi aku syera tak banyak cakap sangat tapi okey lah kalau dibawa berborak..

                                                          * NORAINI *

*aini sebagai ustazah dalam dorm kiteorang..
*bab bab bagun nak pergi surau time subuh bagi je dekat aini..comfirm tak lewat..(actually selalu lewat kot)hahhaa
*perempuan nie okey..kalau aku tak bape nak faham sangat bab bab agame nie just tanye dia je..
*hahahhahaa sebut je aini teringat GiGi dia..unik sangat...^.^

                                                      * DENISE PHANG *

* perempuan nie kiteorang panggil dia kakak denise..
*umur dia 21 meyhhh...bukan sebaya kita..
* kakak denise best..pemikiran bernas..tengok umur lah kan...hahhaa

                                                                   * REVATI *
*(sorry gambar kecik)
*revati satu satu nya kaum india dalam dorm 6
*perempuan nie kalau nampak kiteorang makan meggie..comfirm kena ceramah dengan dia..nasihat dari kementrian kesihatan..hahahaa

                                                        * TEOH BEE TIN *

*dorm 6 panggil dia kakak Jowen..tak tahu mane datang nama Jowen tu..
*umur 19 tahun maa..
*kakak jowen manusia paling comel dalam dorm 6 tu selain aku...hahahha (giler perasan)

                                                    * FLORA ANAK AKONG *

*dalam ramai ramai name perempuan nie aku paling suke sebut..hahhaaa nama dia unik kan...
*perempuan nie pendiam pulak..tak banyak cakap..
*tapi bila dia ketawa hamboii bukan main over lagi..hehee
*flora satu satu nye orang sarawak dekat dalam dorm 6...ber kamek kitak lah aku dekat dorm 6 tu...

                                                            * FLORENCIE *

*bila sebut floren mesti ingat "mengada ngada lah ini perempuan" hahahaha
*floren sama kompeni dengan aku sama kelas KN...
*floren kuat marah tacing lemah semangat..hahahaa

                                                  * WONG FUI FUI *

*perempuan nie setia nak mampus dengan bf dia..
*wong selalu kena bahan kot..sebab dia pelat bahasa melayu..orang cakap lari dia cakap lali..hahaa
*kalau gaduh dengan bf mula laa moody sepanjang hari..haaiihhh tak faham lah..
*perempuan nie selalu berebut tempat duduk dengan aku setiap kali nak makan..

                                                      * SHIRLY WANDA * 

*huhh berat nak cerita pasal wanda..
*perempuan nie kuat makan...asik asik makan terus...hahaaa
*perempuan nie paling aku sayang dalam dorm..
*tidor satu katil sama sama..mandi sama sama..makan pun sama sama.

                                                          * NUR FARHANA *

*perempuan nie sumpahh paling blur dalam dorm..hahahaa
*hana manusia pertama yg tegur aku time mule mule aku masuk dorm..
*kadang kadang aku pun ade jugak buli dia..tapi sikit jea tak banyak pun..
*hana memang pelawak dalam dorm..

Huhhh pennatt aku menaip kisah dorang nie..sorry lah tak banyak cerita pun..aku mengantuk..sekarang pun dah pukul 4.59 am...aku kasi korang tengok gambar jea lah wokey...nak tengok  tengok...tak nak tengok sudah ! 

                                                 








gambar tak jelas

sampai sini jelah ceritera dorm 6..pennatt dah nak menaip pagi pagi bute nie..lastly 

WHO THE BEST ???
Dorm  6 ade jawapan nye okey..

Diterbitkan Oleh :

*Dongengsibudakpendek*

No comments:

Post a Comment

Search This Blog