February 13, 2012

Politeknik Sultan Idris Shah (psis)

Assalammualaikum tak jawab dosa, kalau jawab sayang..hahaa kalau update ayat macam nie dekat facebook a.k.a muke buku comfirm akan ade yg tulis tulisan biru and say "waalaikummusalam kalau saya jawab tak semestinya saya sayang awak"...heee macam macam..
woowww lama nya tak update blog..nielah ayat orang tak bayar berukband update nie pon gune wifi..hehee..

Actually nak ceritaceritut sebab menyebab terbab (pelik tande soal 3 ???) pasai pa aku dah lama giler babeng tak update blog nie..sebab utama nya adalah PSIS..

pada 18.12.2011 aku menyambungkan pelajaran di Politeknik Sultan Idris shah, sabak bernam yg jauh pedalaman dengan takde TV nye, takde Line Maxis,so korang boleh bayangkan ape yg tekatan yg aku rasai..hahaa..mula mula masuk nampak macam best sebab poli nie besorr bebenor..tapi bila start study agak menakutkan jugak lah..btw lupe nak cakap aku dekat sini mengambil cos "Diploma Kewangan dan Perbankan Islam (DIB).."

nak tahu sebab ape menakutkan ??? sebab utamanye adelah cos yg aku study tu tersangat sangat lah susah giler beruk...tak faham macam mana aku boleh dapat..lain yg dimohon lain yg dorang bagi APTB toii..hhhhaaiiisshhhh benda dah pon jadi aku dah belajar dah lagi 2 bulan nak dekat final exam untuk sem 1 entah boleh buat entahkan tidak..sebab tu aku cakap bende tu menankutkan...

Okey okey okey aku tahu korang bosan dengar potpet potpet aku nie..so jom aku kenalkan Class Mate aku..








p/s : persahabatan yg aku dapat dekat psis nie tak akan pernah sama sekali dengan persahabatan yg aku dapat dekat Kem Paya Indah..btw aku sayang giler babeng dekat member member paya indah..even aku dapat kawan baru pon aku still tak kan lupe paya indah..paya indah the best for me..dan bertahan nye aku di psis hanya kerana parents aku..fullstop !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog