November 30, 2012

I'm Back

Assalamualaikum...wahhh memang betul betul betul betul lame aku tak update blog aku nie...hahaa bukan sengaje ndak mau update,tapi aku sibuk bahh..lagi menyedihkan boleh pulak tengah ade banyak giler mase nak update bloger passwrd pulak aku lupe..(hemm senget punye pompan)...hadoiii nak buat macam mana kan..tapi takpe terlupe hanya sementare saje nyer pon...aku sudah kembali ingat nye pon aduii..hahaa...

Okey okey disebabkan aku tengah cuti cuti malaysia sekarang so aku banyak masa nak menghadap blog nie..tapi cuti cuti pon keputusan final exam dah nak keluar pulak...dup dup dup jantung ku berdegup...giler giler giler...memang giler..sangat takut..Hope dapat yang terbaik lah...Aminnn...

Sudah sudah sudah (sudah cukup sudah) hahaa..aate teman nak cerriter ler kemana teman pegi time cuti cuti malaysia nie...dah orang bagi cuti tak kan nak duduk rumah saje...aku nie memang pantang dapat cuti...hahaa...kalau dah dapat cuti comfirm 'Lepaking' punye lah..ikut suke aku lah nak lepak mane ye..janji tak ke kelab sudeyyy...Jom usha usha sikit gambor gambor yang ade..(Hati-hati ade yang memerrrhati)

Hari pertama cuti...Utamakan kawan dulu..hahaa kalau dah lepak dengan budak 3 oreng nie..memang giler dibuatnye...muke baru puas berkaroke..




Hari kedua cuti pon keluar lagi..kali nie dengan akak akak ye..dan aku jadi adek adek pada hari ini..hahaa...tapi memang best gilerr babeng kuar hari nie..sebab aku pegi main ice skatting...giler kau tak percaya ape yang aku cakap nie...Betul dowh..kau ingat orang macam aku tak reti main ke..Hello kawan jangan tengok orang sebelah mate lah..tengok gune dua belah mate..kalau rabun pakai spec mate lu baru clear..hahahaa serius wey aku main minatang tu..First time wa cakap lu..tak jatuh pulak...memang best lah..cube lah main kalau berminat yee kekawan...




Sudah percaya ka belum ??? kamu harus percaya..hahaa memang best korang patut cube..tak susah pun main bende nie..just kene imbang badan je...lokasi nak main bende nie dekat Sunny piramid ye kawan kawan...try lah main mesti korang enjoy punye...harga berpatutan kot..
Okey cukup sampai sini saje...Lepas nie tak tahu nak pegi mane lagi..akan diceritakan pade blog seterus nye okey Insya Allah...salam sayang untuk semua...<3 p="p">


No comments:

Post a Comment

Search This Blog