May 10, 2010

Tersepit antara dua belah pihak !

Bermula persekolahan di hari isnin..haaa BELAJAR ?? malas betol aku nak belajar..Homework x nak berlambak pulak..hari niey aku xdew badmood ar..ramai gak yg menegur tadi..asal dengan aku ??mybe sebab teguran CA (bukan name sebenar) tadi kot..aku x berape berpuas hati dengan ape yg CA cakap an pasal J (bukan name sebenar)..mybe ade betul nyer gak ape yg CA cakap tapi ape yg membuatkan aku tidak berpuas hati cara dia bercakap..dia cakap kiteorg mengedik ngn J..taknak terase pulak aku..benggang gak aku..kenape CA suke pandang rendah dekat J??ape yg die x puas hati dekat J??aku x paham ar CA nie...sepanjang mase aku asik pikirkan jea bende tu..sampai ar aku balik rumah..aku balik aku teros tido..paleotak aku sudah letih memikirkan bende nie..tepat pukol 4.00 Cik Eja menelefon aku dan sejurus dengan itu aku pun bangun dari tidor..dia ajak aku pergi jogin..alang2 sudah kurus sikit niey baik teroskan bersenam..hahhahaha..pape pun aku harap CA tidak pandang rendah at J da..for CA maafkan saya kalau saya buat CA rase kecewa..tapi satu jea yg saya nak tanye CA sape yg perlu rase kecewa kami ke CA??CA tanye lah dekat diri CA sendiri...Sekian !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog