May 12, 2010

Lepas Rindu

haloo..hari nie di sekolah aku seperti biase masih termenung dan teros memikir dan merindui kawad kaki..tadi cikgu faridah x datang so lega sikit ar..tadi memang aku malas giler nk belaja..aku balik rumah macam biase..buka tudung teros aku terjon atas katil..penat sgt..ingat nk baring2 jea rupe nye amik ko tertido aku sampai kol 4.00pm...bangun jea dari tido aku teros mandi and solat zohor..lepas solat aku buat keje seni yg x siap lg 2...bile lame sangat buat aku jadi penat and aku amik fon teros aku miscol abg izham..hehehheheh miscol jea lorh kalau col abis ar kredit aku..abg izham panggil aku "budak tadika".suka suki jea..tapi aku x kesah pon sebenar nye..sebab aku sudah anggap abg izham cm abg aku walau pon aku xde abg kandung..banyak bende yg kteorg borak kan..hehhehehhehe abg izham 2 memang kelakar ar..tapi bile marah takot aku..garang giler beb..k ar sampai sini jea aku citer nnty kalau ade citer ag aku tulis k..semekom !
;p

No comments:

Post a Comment

Search This Blog