July 12, 2010

About Futsal

Hari ini aku tak tahu kenapa dengan aku..mybe sebab aku datang bulan so keje hari ini asik nak marah orang je..tp pagi tadi aku pergi sekolah okey je,xde lak rasa nak marah orang..Okey hari ini di sekolah ada perlawanan futsal antara murid-murid smkcj..dan grop aku bermain dulu..kami berlawan dengan budak-budak form 3..di game yang pertama i don't know why..semuanya nampak sangat tidak serius...banyak peluang yang diberikan oleh kami kepada pihak lawan...


Okey di game yang kedua pulak..dorang still same..ayu sorang je yang aku tengok serius pada permainan..i don't know why why why dorang tak boleh nak serius sikit dalam permainan ni..okey ika cakap just want fun..but kenapa dia tak bagi tahu awal-awal dekat aku yang dia and the geng just nak fun..kalau aku tahu dah lama aku tarik diri daripada masuk grop u all..


Fine ! aku tahu tak baik kutuk-kutuk kawan,tapi aku cuba nak cakap benda yang betul..aku nak korang tahu aku tak suka main sesuatu permainan itu dengan tujuan just nak fun je...aku tahu korang mesti ada tak puas hati dengan apa yang aku cakap..just stoped ! aku taknak gaduh-gaduh dengan kawan sendiri..if korang tak boleh terima apa yang aku cakap tadi,just forget !



PS : malas nak cakap lagi !

1 comment:

Search This Blog