July 10, 2010

Reportcad !

Hari ini aku bangun pagi gosok gigi,siap-siap dan pergi ke sekolah bersama ayahku yg tercinta...aceh-acehhh..sesampai je disekolah aku masuk kelas duduk dan menunggu giliran untuk ditemu duga...cuak gak ar rasa didalam hatiku ini..akhirnya sampai gak giliran aku..aku pon salam ustazah dan terus duduk..ustazah pon menunjukan keputusan aku kepada ayahku..dan ayahku !!! tak tahu macam mana..

Keputusan yg aku perolehi :

Mata Pelajaran                                 Markah          Gred

1) Bahasa Melayu                                55                5C
2)Bahasa Inggeris                                 33                9G
3)Pendidikan Islam                               55                5C
4)Sejarah                                             44                 8E
5)Mathematics                                     41                 8E
6)Science                                            30                  9G
7)Geografi                                           36                  9G
8)Pendidikan Seni Visual                     65                   3B
9)Perdagangan                                    43                   8E


PS : Tingkatkan Usaha Anda !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog