July 9, 2010

Hot spring Time !



Pada 8 julai 2010..pukul 7.30am kami bertolak daripada SMK CHERAS JAYA ke SUNGKAI PERAK..
Kami tiba disana pada pukul 10.30am..mula-mula sampai ja dah snap pic...hahhahahaa


Sesampai je terus nak mandi..maklumlah dekat rumah takde kolam..hehheheee..Dorang ni tengok je jenis cover sane cover sini..aleh-aleh bila jumpa kolam dah macam kanak-kanak raibena...hahhahhaaa..tapi aku tengok lebih dari kanak-kanak ada lah..yang aku peliknya..naik gelongsor dah banyak kali..asal turun dari gelongsor tu naik balik..turun naik turun naik..tapi still Menjerik..sengal je..hahhahahaa

 Haaa time ni tak berapa berani sangat nak celup kaki dekat dalam air tu..air tu taknak panas giler pulak..suhu air tu kalau tak silap aku dalam 40 ke atas..memang panas beb !

Lepas dah puas mandi ape lagi balik lah...sebelum balik kami singgah di R&R..aku tak tahu apa maksud R&R tu...tapi yang aku tahu dekat situ macam-macam ada di jual..dan kami pun bertolak balik ke SMK CHERAS JAYA..tiba pada pukul 8.00pm...



PS : gambar selebihnya pergi ke facebook saya...-Yana_leo93@yahoo.com-

No comments:

Post a Comment

Search This Blog