July 17, 2010

Semakan PLKN

Okey hari ini aku nak story about PLKN..semalam aku pergi kesekolah ramai yang bertanya aku dapat ke tak plkn..aku cakap yang aku tak tengok lagi..sekarang ini story about plkn hangat di perkatakan di sekolah..hahhahahaa..macam-macam gelagat yang aku tengok..ada yang taknak pergi,ada yang nak pergi..apalah dorang ni..


Aku cuba bukak laman web yang ayu bagi dekat aku..bukan taknak cek guna handphone tapi,aku kurang percaya guna handphone ni..tu yang mintak laman web plkn dekat ayu..aku bukak laman web tu dan terus isi no IC aku..dan ternyata ada tertulis "Tahniah,anda terpilih menyertai PLKN Siri 8/2011"..

Terkejut aku bila baca ayat tu..dan tindakan aku seterusnya melompat dari kerusi depan komputer ni dan menjerit Yahoooo Aku Dapat , Aku Dapat, Cantek ar !!!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog