January 30, 2011

Kelantan Menang? Oh No !!!

Ohh tak mungkin!!! katakan lah yg ia nya tidak benar..katakan lah!!! (jerit smpai nk terkeluar anak tekak)... aku rase macam baru bagun dari mimpi yg buruk (huhh smpai cm tu sekali)..tidak boleh terima dengan kemenangan ini..sakit hati , sakit jiwa , sakit otak memikirkannya sampai nak jadi gile dibuatnya..Selangor tak mungkin kalah..tapi ape boleh buat takdir sudah menentukannya..kita hanya menerima ketentuan ilahi..

Sangat sedih dengan kekalahan Selangor dan Sangat tidak gembira dengan kemenangan Kelantan.. "huhhh kau dengki ke cik bedah hoii".. "Ya ya ya memang saya sangat dengki dengan kemenangan Kelantan"..kenapa kenapa kenapa mesti kelantan yg menang???

Tidak suke dengan penyokong kelantan yg tiada pemikiran yg matang.. asal benggang je bakar sana bakar sini haiihh buat malu kaum je..daripada yg muda sampai yg tua semuanya sama.. " itu semua semangat kesukanan laa makcik hoii.. kolot betul kau ni"... What you say "semangat kesukanan"... Hellooow!!! jangan semangat kesukanan sangat lah..itu menunjukkan kebodohan masing masing tahu...

Kita kan negara yg aman dan damai..setiap apa yg kita buat melambangkan keperibadian kita..malu lah kalau orang luar tengok Malaysia macam ni..come on laa guys ! sampai bila nak macam ni..

                 

Btw...Amirulhadi saya tetap bersemangat malam itu (eee kau punye ke)...haahhahaaa tak apa lah walaupun Selangor kalah saya tetap sokong Amirulhadi saya !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog