February 7, 2011

Drama Korea : Marry Me Mary

Hari ini aku nak cerita sikit al-kisah drama korea yg berjudul *Marry Me Mary*..Dulu aku memang tahuyg drama ini ada main dekat astro KBS tapi time tu ambik port tak ambik port sangat lah sebab aku jenis tak suka tengok drama korea yg baru baru ni..bila lama sikit baru aku layan..my cousin pernah cakap :

K.ngah : Baa(name she call me) ko taw x sekarang cerita korea yg baru "Marry Me Mary"??
Aku     : taw taw ! 
K.ngah : ko x tengok ke?? cerita tu ade dekat astro..
Aku     : aku ade tengok jap ari tu..tapi cam x best jea..

Selepas topik bicara itu berakhir dalam beberapa hari kemudian my sis balik cuti raye cine..my sis cakap dia ade cerita Marry Me Mary aku pun ape lagi test lah tengok cerita tu..
Serius lah aku cakap dengan korang cerita Marry Me Mary memang Terrrbaik wokk !

  Antara pelakon utama :  Kim Hyo Jin, Jang Geun Suk, Moon Geun Young, and Kim Jae Wook...

                            
                                                      Terbaik ar cerita ni

                                          Jang Geun Suk

                                    Hero and Heroin Marry Me Mary

  Aku mula minat Jang Geun Suk start dia berlakon dalam Drama *You're Beautiful* or *He's Beautiful*

1 comment:

  1. hai budak pendek!!
    hehe. kite same. saye pon minat jang geun suk. dulu tgk cite u r beatiful. tp x minta die. pas tgk marry me mary baru fall in love kat jgs. mmg betul2 terbaek cite nih. like like

    ReplyDelete

Search This Blog