February 14, 2011

Adakah ini dinamakan Tolak Rezeki???

Huhh hari ini aku tak tahu apa yg memenatkan aku..lepas habis makan jea tiba tiba badan rase penat, kaki tidak mampu berdiri dengan teguhnya,kepala pulak pening pening lalat,mata pulak rase macam ada batu himpap...aku pun apa lagi terus Membutoh laa ehhhh Membute laa..cuaca hari ini pulak macam baik tak baik jea..

Tiba tiba henset aku berdering..* telefon telefon berbunyi*(mcm wonderpets)..rupe nye ada messag daa..
     
                          Ika : weh nak keje x?? tengah cari org nie..
                          Aku : keje ape??
                          Ika : promoter jusco..part time tanak?? transport ari2 ada..
                          Aku : pukol bape sampai bape??
                          Ika : kalau masuk kol 10 smpai 6..kalau 5 smpai 10.30..
                          Aku : gaji bpe??
                          Ika : 1 jam RM 4.00
                          Aku : 1 jam rm 4.00 jea? biar betul..

Macam tu lah al-kisahnya..aku pon tengah cari akal macam mane nak ayat mak aku supaye dia kasi aku keje..sukurang kurangnya dapat lah aku tambah duit poket sikit..tapiii masalahnya aku kene jage nenek aku..macam mane erk ??? urmmm mati akal dibuatnya !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog