February 16, 2011

Biar Betul !!!

           

Huh aku tak tahu kenapa dan mengapa..Al-kisahnya berbunyi begini..Pada satu hari burung burung berkicawan hari tu, ada yg berkerja ada yg bergembira...haaahhaaaa serius ar serius...hari tu aku dengan rase berdebarnya nak bagitahu my mom pasal kerja yg member aku offer tu..ingat nak kerja buat tambah tambah duit poket..akhirnya aku kumpulkan seluruh kekuatan dan bagitahu face to face..

Aku : ibu tadi ika msg ajak keje..JJ nak org..jadi promoter..boleh x??
Ibu : pukol bape??
Aku : ada mlm ada siang
Ibu : tak payah lah nanti kamu penat nak jage uci lagi
Aku: alaaa mane ade penat ambik ar keje malam
Ibu : tak payah lah keje

Beberapa minit kemudian selepas tacing

Ibu : kamu nak keje tu sebab nak beli kemera tu ke??
Aku : (tersenyum mcm kerang busuk)
Ibu : haa jom lah ajak ayah g TS esok..tak payah keje..
Aku : (terkejut)

Keesokan harinya memang tak beli pon..hahahahaaa aku tahu ibu selalu bergurau tapi dalam gurau die,die tetap akan cuba untuk memenuhi setiap permintaan anak anak die..aku yakin dapat memiliki kemera tu cuma cepat atau lambat jea..Insyahallah !!! tapi kalau tak dapat pon aku takde lah kecewa sangat..urmmm

No comments:

Post a Comment

Search This Blog