February 24, 2011

Khairul Fahmi di tendang di tempat Sulit???

                                     

*Di sini saya ingin menyatakan ketidak kepuasan saya terhadap permain Pakistan yg telah mengasari GK Malaysia*..cehhh konon konon aku benggang sangat ar ni..ehhh tapi memang betul pun aku benggang...eeeeii memang tak patut betul lah players Pakistan ni ade ke patut die pergi tendang si Khairul Fahmi ni da lah dekat dengan bende *tuuuttt* (amat sulit) tapi sebenarnya tak berapa nak kene sangat tapi hampir hampir kene laa jugak..Haihh kesian aku tengok si Khairul Fahmi menahan sakit tak pasal pasal jea...Hahhahahhaaa jom kite gelak ramai ramai apabila pengadil bagi Red Card dekat players pakistan...*Padan Muke kau*... oooo main kasar yee haa hambik you all main 10 players jea..Nie lagi satu Eden booogang ado ko patot pemain Malaysia pogi lopeh kan peluang (tgk bahase nogore dh kuar)..tak cekap langsung dorang ni sepatut nye ambik peluang dan ruang untuk tambah gol lagi..hummm tak dapat nak menolong tak lalu duduk sorang..pape pon Malaysia wins okey 2-0 !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog