May 16, 2011

Aktiviti Terakhir Sebelum PLKN

Okey aku malas nak cerita panjang panjang macam galah panjang..just nak bagi tahu je aku hang out with my friend(perlu ke bg tahu???) hahhahaaa...takde apa nak cerita laa..BTW 16.5.2011 aku akan berambus dari rumah sebab terpaksa pergi Berkhidmat Untuk Negara kan(ayattakbolehbla)...so sebelum pergi nak laa jugak jumpe kekawan mane yg sempat jumpe je..yg lain tak sempat nak jumpe maklum lah kekawan aku nie busy memanjang mengalahkan Menteri...hehehee..

                                                                Elya,Wawa,Pika and Me





Kan aku dah cakap takde apa apa pon yg nak diceritakan..tapi takpe lah janji aku ada update blog sebelum pergi PLKN..okey sampai disini sahaje..nanti lepas aku dah balik dari PLKN aku update cerita cerita yg menarik lagi(menarik ke).. whatever lah....okey sampai ketemu lagi TataTitiTutu !!!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog