August 1, 2011

Kehidupan Saya Di KEM PLKN PAYA INDAH ! (part 1)


Apa yg aku boleh cakap Best gile best gile best gile sampai kau boleh jadi gile..hahhaa serius tahap cipan memang best..cume mule mule masuk tu macam orang bodoh gak laa..masing masing dengan hal masing masing..dah laa mule mule masuk aku orang selangor paling lambat sampai..bile masuk Dorm tak ada orang pulak tu bikin takut je..


Haa nak tahu macam mana aku boleh jadi ketua kompeni..Ceritanya berbunyi begini..time tu cikgu Alin suruh bagi hukuman..time tu ada dalam 6 orang yg berani ke depan..bile dah sorang sorang bagi hukuman tinggallah aku dekan Azra jea..mule mule cikgu nak pilih aku jadi ketua tapi disebabkan time tu aku masuk TTS(tempuh tanpa senjata) cikgu pilih Azra dan aku pulak jadi penolong..
Lepas tu dipendekkan cerita Azra dilantik jadi Penghuluwati dan aku pulak terus naik jadi Ketua Wirawati Kompeni Bravo...itu lah  Al kesahnya..

                                                                      DORM 6

hahahaha nie lah muke budak budak Dorm 6..macam gelagat ade..bile siang semua berani tapi bila malam menjelma semua jadi kecut kecuali Revati gadis hindu yg berani everthing semua die buat sorang sorang tak payah nak berteman...yang si Wanda pulak harap badan jea *comel* tapi apa pon tak boleh..kalau time tidur nak tidur tengah je kalau tepi sekali tak nak..kalau si Alina, kate dekat Sabah die Tomboi tapi bile hilang barang sikit menangis bagai nak rak.Kaki buli orang pulak tu,orang yg selalu kene buli dengan die si Hana...si Wong pulak tak habis habis masalah dengan balak die sampai kiteorang pon naik tension..Dalam dorm kiteorang si Aini lah jadi Ustazah,asal masuk waktu solat je die tolong ingatkan(tp aku solat x jugak heheheee)...Hana pelawak dalam dorm..Blur nak mampos..selalu je kena buli dengan si Alina (aku sikit2 je buli die)...kalau Syera pulak kuat tidur kot,aku tengok die tu kalau ade mase lebih sikit mesti dihabiskan dengan membute..hahahhaaa..Flora satu satu nye budak Sarawak dalam dorm kiteorang kalau dengar die cakap satu satu perkataan die keluarkan bile gelak over lah pulak..hehehhehee..Kak Denise kakak kiteorang sebab umur die 21 thn tapi kalau korang bergaul dengan die korang takkan rase yg die tu 21 thn..same jugak macam kak Jowin umur die 19 thn dalam dorm kiteorang die paling comel dan terkenal dengan Kepelatannya(biasalah cina)...Florence okey laa cume kalau Perang mulut berlaku memang die selalu menang..tapi akhir sekali die gak yg mintak maaf..kalau Aku pulak biase jea..kaki bahan gak laa,kalau orang silap cakap sikit memang kene bahan laa..hehehheee dalam dorm kiteorang kaki memekak Aku,Alina dengan Wanda..asal nyayi sikit jea Ade lah orang yg menyambungnye..

p/s : sambungan cerita nie akan di updatekan tunggu part 2 punye ye ^___^

No comments:

Post a Comment

Search This Blog