August 16, 2011

Kehidupan Saya Di KEM PLKN PAYA INDAH (part 3)

Okey guys kite kasi sambunglah ini cerita..Actually dekat plkn nie korang bukan jea dok terperuk dalam Kem 24 hours..bile ade jea aktiviti yg akan ade kene mengene dengan budak budak plkn korang mesti akan keluar Kem..macam kumpulan kiteorang nie memang banyak sangat jemputan,especially Kem Paya Indah..x tahu laa kenapa Kem Paya Indah nie selalu dapat jemputan luar,,mybe sebab budak budak Kem nie selalu Indah kan suasane kot..hahhahaaa nama pon Paya Indah..jom tengok sebesedikit aktiviti yg kiteorang join..


 Time nie Kem kiteorang pergi memeriah kan Hari Penyerahan Jalur Gemilang(rasenyelah)...dekat KL Central..PM ade beb..tp sayang dapat tengok die dari jauh jea..nak tangkap gambar dengan die??? urmmm jangan harap lah nak dapat..24 hours bodyguard die ade sekeliling die..



Tapi tak pe..walaupun tak dapat tangkap gambar dengan PM tapi aku dapat tangkap gambar dengan Datuk Hisyammudin(maafkan saya kalau tersalah eja)..Kalau korang nak tahu gambar nie kalau tak silap aku gambar yg ke 3 aku amik dengan die..Actually gambar yg first tu tak cantik kabur kabur sikit..aku pun delete ar..gambar yang second pulak kurang kacak tanpa membuang masa aku pun delete ar..lastly aku benggang sangat asik tak cun jea gambar nie..aku pergi dekat die aku cakap "boleh tak nak tangkap gambar lagi 1,gambar tadi x cantik??"..lalu die pun menjawab "boleh boleh mana kemrenye??"...wahhhh aku pun apa lagi dah dapat green light aku pon on jea laa...nasib baik gambar yg last nie menjadi kalau tak jadi tak tau laa nak cakap apa...hrmmm


Time nie aku tak berapa nak ingat sangat..yang aku ingat time nie kiteorang pergi dekat kampung Jejarom..sebab ape dan kenapa?? aku tak pasti..tapi memang best laa..macam hari kantin pun ade gak..macam Family Day Kem Paya Indah pon ade gak...hahhahaaa sebab aku rase kiteorang jea yg kongke tempat tu..Actually Kem Jugra pon ade tapi dorang balik awal..

p/s : Banyak lagi sebenarnye aktiviti kiteorang tapi gambar takde nak kasi tunjuk sama korang..tak pe laa sikit sikit sudey..hehehheee...Okey lepas nie aku akan cerita pulak pasal pebarisan penutup Kem kiteorang..tunggu part yg seterusnye yee...^-^

No comments:

Post a Comment

Search This Blog