August 17, 2011

Kehidupan Saya Di KEM PLKN PAYA INDAH (part 4)

 * PEBARISAN PENUTUP KUMPULAN 2 SIRI 8 TAHUN 2011 KEM PLKN PAYA INDAH !!! *


 Pebarisan ke Pembarisan???hahahahahahaa Fail BM betul...  Pebarisan penutup nie dibuat sehari sebelum kiteorang balik..Actually pebarisan nie start awal dalam pukul 8 mybe (x bape nk ingt laa) tapi disebabkan Hujan Lebat Giler giler pagi tu terpakse dilewatkan sikit..tak pe Hujan tu kan Rahmat ape ade hal..Memang best pebarisan nie..mungkin ade yg diantara dorang nie yg baru first time atau yang ke second time atau ade juga yang ke third time (ade pulak ayat cm to)...Tapi macam aku,aku dah biasa sangatlah dengan pebarisan macam nie..bukan nak belagak atau nak tunjuk lagak..hahahhaaa dulu kan aku masuk kawad so aku biase lah derr...Nasib baik tak ade orang pengsan time pebarisan nie..sebab to Allah kasi hujan pagi to...heheee Syukur Alhamdulilah....


Disebabkan aku adelah ketua kompeni so aku kena bawak anak anak buah aku masuk padang..kire kalau dalam bahasa kawad nye aku nie komande laa...mula mula time training memang benggang gak ar ajar budak budak bravo nie..kiri belok kanan belok..hahahaa sampai satu saat tu aku terrrmencarut kat dorang... (jahat dowh aku)..hanye budak budak bravo jea yang tahu...hehehheee...actually tak ade niat pon nak mencarut tapi kalau dah benggang tahap cipan apa lagi mau tunggu memang lepas ar..hehheehehee okey lupa kan !!


Lepas habis jea Majlis Pebarisan KJ terus cakap ade upacara baling bere...so kiteorang pon ape lagi baling ar konon konon dah habis belajar..hahahhahaaa..tapi aku memang tak tipu korang laa..time nie memang Besttt sangat sangat..memory terindah yang pernah berlaku dalam hidup aku..;(





                                       * DELTA * * CHARLIE * * BRAVO * * ALPHA *


Sesungguhnya Kenangan Bersama Korang memang tak kan aku lupakan..Bende nie yang Pertama kali dan yang Terakhir kali dalam hidup aku..Aku sayang kenangan kite..everything kite buat same same..suke duka kite penat lelah kite semua kite tempuh bersama...sepahit mane sekali pun kite tetap tempuh jugak...itu lah Perjuangan kite..Jasa kite kepada Negara..sebab tu Kite digelarkan WIRA & WIRAWATI...akhir kate dari aku simpan kenangan nie elok elok..sebab ia nya tak kan terulang lagi..Dan DI SINI MEMORI TERCIPTA !!! love you all and lastly " Be who you want to be not what other want to see"..semoga Korang menjadi insan yang berbakti kepada Negara...Aminn!!!


 
                                       By : LYANA NABILA BINTI ZANURI
                                             -kecik,pendek,yana,adek,small-

No comments:

Post a Comment

Search This Blog