January 21, 2013

Happay Monday



Assalamualaikum...tak jawab dosa kalau jawab sayang..hahaa Firstly nak story mory sikit pasal gambor nie haa..nak citer lah kan sbb ape letak gambor hok nie..sebab nye sengaja laa.. Tempat study aku dekat bilik tu kosong sangat sebab tu macam malas je nak study..If ade colour colour sikit kan nampak santek..baru lah ade semangat nak belajor nye...

If you all perasan betul betul..ade terselit sikit pic my dad..Bile member member masuk bilik mesti tanye " asal ade pic bapak ko je..pic mak ko mane..."   dan saya akan menjawab " kalau ade pic mak aku,aku mesti study sambil lewe je sbb mak aku x garang macam bapak aku...but if aku letak pic bapak aku, mesti aku study hard giler...sebab bapak aku akan marah kalau aku banyak main main...hahaa itu je alasan nye..."

Sem nie aku cube nak taget 3.5 above...hopefuly I can get it..so wish me good luck guy...Teringin nak dapat 3.5 above because if I have it memang Ayah akan cakap "tahniah"...itu yang didengar...Acually sem lepas aku dapat 3.39..but still tak kan  dengar ayah say "tahniah" sebab masih tak dapat ape yang ayah nak..so sad.. ;(  so what can I do now 'usaha' usaha' usaha' !!! itu sahaje..kalau tak ade rezeki nak dapat sem ini mybe sem akan datang InsyahAllah.....Amin....

No comments:

Post a Comment

Search This Blog