May 29, 2013

I'm come back again

Assalamualaikum kawan kawan bloger semua... hurmm firstly Tarik Nafas   Lepas  Tarik Nafas   Lepas  Tarik Nafas   Lepas    Alhamdulilah kita masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah ini :)

Secondly yana nak say sorry kepada semua sebab sudah lama tak update blog nie disebabkan kesebukan yang mengila.. yana pon masih study so bila hidup sebagai seorang student agak kebusykan sikit lah kan..hahaa ayat pon rojak rojak but it's okey lah janji faham..

yana baru lepas habis final exam untuk sem 3 result pon dah keluar so agak teruja sikit tengok result yang cukup membuatkan parents tersenyum..itu sudah cukup kan..sebab itu yang dimahukan..oky stop story pasal result... now move on :))

Acually yana nak delete blog yana nie sebab yana malas nak update disebabkan kesebukan yang mengila..tapi bila fikir fikir balik macam sayang lah pulak nak delete sebab yana agak suka jugak menulis or menaip or whatever lah yang berkaitan dengan perkataan yang agak best untuk dililhat or dibaca or whatever...yana cuma nak berkongsi dengan korang semua itu saja..tak payah lah nak bercerita pepanjang kannn...malas pulak korang nak baca nanti..hahaa

Insya Allah kalau ada masa yana akan cuba update blog nie okey...



okey smile untuk semua 

No comments:

Post a Comment

Search This Blog