May 16, 2010

Takut Lipas !

Semalam aku ,kakak and ngah2 dok lepak2 dekat dalam bilik..biase lah kiteorg kalau daa berjumpe 3 org nie memang selalu berkurung dalam bilik...time tu aku tengah bace majalah remaje...kakak pulak tengah onlinee...ngah2 lak dok sebuk kacau kakak..aku tengah layan gile bace majalah remaje tetibe aku cam ternampak bende warne merah gelap..aku buat bodoh jea laa..pastu x sampai beberape minit ngah menjerit sebab ade bende dekat belakang die..aku daa nampak daa bende 2..aku pon ape lagi lari ar sambil menjerit...hahhahahhaa..baik aku selamatkan diri aku dulu...aku pon takut lipas nak selamatkan die pulak...
Itu lah kisah kiteorg kakak dan adik yg takut lipas...hehhehehhe..LYANA MUNIRA (kakak), LYANA SHAHIDA (ngah2), LYANA NABILA (aku) !

No comments:

Post a Comment

Search This Blog