May 16, 2010

Makan Malam Bersame Keluarga !

Sabtu 15 mei 2010...kali pertama makan besar dengan family dekat luar..sebenarnye banyak kali kiteorg makan dekat luar..tapi kali nie cm istimewe sikit ar...selepas banyak konflik aku dengan kakak..so time cm nie ar kiteorg dapat kenal balik sape aku dan sape die...lagi pon adek aku ngn ngah2 dok jauh..susah nak berkumpul satu family cm nie..bile daa dapat berkumpul ape lagi amik kesempatan ar..hehhehehhe...sebenarnye x jauh pon kedai makan 2..berhampiran dengan rumah aku jea..cume lauk yg kiteorg makan berbeza dari biase ar...pape pon malam semalam memang best..kenangan yg x boleh dilupakan...aku harap kiteorg satu family nie daaa xde gadoh2..terutamenye aku dengan kakak...aku akan sentiase berdoa semoge Allah tambahkan rezeki dalam family aku and bagi kami kesefahaman supaye kami boleh memahami antare satu same lain...Amin !!!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog