June 7, 2010

Wedding !

6 june 2010...hari nie tersangat-sangat penat..aku pergi ke rumah Abg izham dekat Ampang..huh jalan ampang sangat menyeksekan..sampai tersesat laa kiteorang di buat nye..mule-mule nak buat Kejutan dekat abg izham aleh-aleh x jd..sebab x tahu jalan..hahhaha..Elya yg tolong cakap kan dekat abg izham..aku x nk cakap malu laa..hehhehehee..jalan punye jalan akhir nye kiteorang jumpee gak dewan yg berlangsung nye majlis tersebut..kiteorang sampai time tu Pengantin pon baru sampai..kiteorang masuk di eringgi Kompang..hahhahaa istimewe tol..

sesudah sampai abg izhar terkejot cm ner kiteorang ley ade dekat situ...abg izhar x tahu yg aku nak pergi...hahhaha..lepas salam mak die..kiteorang teros masuk dan makan...heheheee..lapar giler wa cakap sama Lu !..mule-mule abg izhar suroh kiteorang dudok dengan budak-budak Taman Tasek..but aku yg x nk..so aku ajak ar dorang dudok dekat meja laen..sorry guys..aku memang x selesa..

Lepas jea habis makan..kiteorang pon ape ag..berposing-posing ar..hehehhe..lame x jumpe so bayak bende yg aku borak dengan abg izham..sebagai tande untuk lepaskan rindu...hahhahaha..


Tibe-tibe Cik Elya kite ajak berkaroake pulak..hahhaha..mule-mule ingat x jd..sebab masing-masing malu..tapi sebelom tu kiteorang sempat tangkap gambar bersame pengantin..hehehhehe..suke aku tengok gambar nie..



akhir nye jadi gak dorang nie berkaroake...hahhahha..memang best..budak-budak Taman Tasek panas hati nyah ! wa x tahu pape haa..memang pecah rekod betol laa dorang nie..macam da lame jea kenal abg2 tu...hehheheh..kalau korang nk tahu cik Elya kite pon nyayi gak..hahhahah memang hebat..
Lepas habis nyayi kiteorang pon pulang dengan sejuta kenangan..hahhaha..



Sebelum balik kiteorang singgah dulu dekat Bukit Ampang..haa best wey pemandangan dekat situ...kalau pemandangan pon daa indah kiteorang ape lg amik gambar ar..Lepas tu ??? Balik laa nk buat ape lg dekat situ...hehhehehe
P/S : thanks for abg izham and izhar sbb jemput sye..kalau abg x jmput sye...x tahu laa bile ag kite nak jumpe..Btw hope kite teros berhubung..Thanks Abang ! we love u :p

No comments:

Post a Comment

Search This Blog