January 11, 2011

Reban Ayam bertukar menjadi Mahligai

Sudah lama rasa nya aku tak update blog aku ni..walaupun aku tahu tak seorang pon yg sudi nak baca blog aku ni ;( (sedih laa konon)..Bukan saja saja tak nak update tapi aku buzy dengan kemas bilik nya , dengan baca Novel nya , dengan bergaduh dengan kakak nya..Haiihh macam macam yg berlaku pening aku di buatnya..hari in aku nak cerita sikit bende aku rase agak bodoh pon ade jugak..mane tak nya aku sekarang konon konon tengah tacing dengan akak aku sebab semalam aku ajak die teman aku pergi beli no pin BSN untuk permohonan kemasukan ke IPTA, aleh aleh die buat hal dengan menyatakan yg bos nya tidak kasi keluar dari offic..tak benggang pulak aku dekat rumah(bertukar menjadi Hulk) sampai nak runtuh rumah aku keja kan..Benggang punya pasal haa hambik ko aku tak nak cakap dengan ko..bila dah tak bercakap bertegur apakan lagi(tinggi oo ego aku)..Tapi nak update blog punye pasal aku terpakse rendahkan ego aku untuk meminjam broadband and laptop die..haa tebal seinci muka aku..


Okey okey bukan itu yg aku nak ceritakan sebenarnya..aku nak ceritakan keadaan bilik aku yg dahulu nya bagaikan tongkang pecah.kalau tak dengan kebisinan ayah mungkin bilik tu akan lebih teruk dari kandang lembu mungkin..hahhaaa mari kita tengok keadaan bilik aku sebelum dikemaskan


Ayoo minaci luu memang malas puye budak

Waa tatak suka ooo tenok luu punya bilik

ini beg aaa luu kasi buang saja kalau luu x mau

Ayooyoo amoi luu memang betui betui manyak malas punya mudak

Ayoo sakit mata waa tenok

spm sudah abis ooo kenapa luu masih bulum kemas

??????

Ini muka uu macam pedatang asing oooo

Haa macam mana lu orang tengok..banyak sepah ini bilik..kepala gua berpusing pusing mengemaskan ini bilik..haaihh sanat memenatkan ooo..Mari kita tenok hasil nye pule


haa manyak bagus

waa suka tenok macam ini ooo

wowww manyak kemas ooo

ayooyoo amoi luu sanat rajin ooo

sanat sanat bersih oooo



Hahhahahaa banyak perubahan yg aku and pembantu aku (akak aku) lakukan untuk mengemas bilik ini..tapi banyak aku yg keluarkan idea untuk kemas bilik ini..sebenarnya ade lagi yg akan berubah dekat bilik ini, tapi tak sepat  laa nak buat..harap harap bilik ini tak bersepah lagi macam dulu..huuuu penat oooo !

1 comment:

  1. woah, cantiknye, best kot ada almari buku comel mcm tu, jealous tengok. huhu :P

    ReplyDelete

Search This Blog