January 15, 2011

Sunway Lagoon

Bila bercakap tentang Sunway Lagoon mesti semua orang akan berkata *waaaa best tu tempat tu*..Tapi bagi aku tempat tu tak de laa best mane nye pon..biase biase jea..tapi bagi aku yg pppaalinggg best giler dekat sunway tu sebab dapat cuci mata puas puas bhhahahaa (gelak gatai)..nie serius aku cakap tak main main punye..memang dapat cuci mata giler giler laa wa cakap sama lu..

Satu family aku pergi Sunway Lagoon , tu pon sebab ada Family Day offic mak aku(Uda Mall) kalau tak ada Family day tu alamatnya sampai ke Tua laa tak dapat jejak kaki dekat sana..bukan sebab tak mampu, tapi disebabkan bapak aku yg memanjang buzy dengan kerja maklumlah bapak akukan PM hahhahaa..

Mula mula sampai jea mestilah berposing posing dulu


                                              Tahu tak yg dorang nie lagi penting dari korang

si etek nie lagi

Lepas bergambar perut pon dah lapar dalam pale otak memang pikir nak memperlaham apa yg ada jea laa..haa ada benda aku nak tanya korang..u all pernah x breakfirst makan KFC..aku rase tak pernah dibuat orang (mybe laa)..tapi bagi aku,aku memang tak suka makan makanan berminyak time breakfirst..tak tahu laa kalau korang..walau pape pon kita kene bersyukur dengan apa yg ada okey !

Lepas breakfirst nak tahu apa aku buat??Haa jom jom kita engok ramai ramai ajak mak abah pakcik makcik datuk nenek tengok sekali ea


                                                        Haa memang tak ada keje betol                                                         

pamacam?

mana paling cun


Haa ini laa keje aku dengan akak akak aku tu..Keje kami menconteng muka haaahha bende yg tak pernah aku buat, sekali sekala nak jugak test maklum laa free memang ambik kesempatan habis habisan ar..

Lepas semua orang dah ada orang pon dah ramai mereka mula melakukan akitiviti seterusnya iaituuu sukan neka jea pon..mula mula aku ingat tak nak join tapi bila ibu cakap yg hadiah dia agak best pada pendegaran aku terus aku join tu pon satu game jea aku join lagi 2 game aku tarik diri..



dapat hadiah laa

Tiba saat di nanti nantikan iaitu aktiviti bebas..time nie memang paling aku suka..satu family aku menjelajah keseluruh Sunway Lagoon tu..macam macam jugak yg dah berubah kalau dulu memang tak ada apa apa sangat pon..

Oleh oleh bali

                                                               pergi tengok haiwan pulak

woww so sweet

                                          Benggang sebab tak cukup tinggi nak naik binatang nie

kalau aku cukup tinggi pon belum tentu aku berani

                                   Akhirnya aku naik bende nie jea lah yg sesuai tak kene ukur tinggi

Ayah : haa nie apa pulak? rumah hantu ke ?
Memey : ah'ha rumah hantu
Ayah : kene bayar ke nak masuk ?
Memey : yela kot
Ibu : eeee jangan masuk laa rumah hantu ni, tengok tu yg masuk tu pon hantu !

                                   Benggang buat kali ke 2 sebab tak dapat naik mnatang ni lagi..

                                                       Hidup lagi minatang biru ni

Jambatan yg memang mengayatkan laa jugak

Okey sampai sini ajelah cerita berakhir..aku malas nak cerita panjang lebar nanti korang meluat pulak nak baca..hmmm its okey guys..

p/s : sorry pic tak berapa nak ada sangat sebab aku malas nk upload bayak bayak..walau pape pun Thanks dekat my dad because sudi jadi kiteorang punye camremen..                         

No comments:

Post a Comment

Search This Blog